17/06/2025
Min kæreste gav mig blind for øjnene og jeg gav ham oral
Min kæreste gav mig blind for øjnene og jeg gav him oral. Jeg hørte en video lydoptag. Da vi var færdige spurgte jeg ham har du taget en video af mig, men han nægter det. Jeg tror han har taget men gider ikke at sige det til mig. Senere spurgte jeg ham to gange om han har en video. Han siger nej.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre… jeg bange for at han leaker det eller sælger det. Jeg ved ikke hvordan jeg skal konfrontere ham. Plss helpppp

Svar
kære dig,
Tak for dit modige skriv, og at du skriver ind til os!
Først og fremmest vil jeg anerkende dig for at du tør at spørger din kæreste og spørger ind til hvad du hørte!
Jeg vil gerne gøre dig opmærksom på at det er ulovligt at dele eller opbevare et billede eller en video af intim karakter. Ved han mon det? Hvis ikke, kan du gøre ham opmærksom på dette. Faktisk behøver du slet ikke at have set videoen for at få hjælp. politiet hjælper med at undersøge dette nærmere.
Når det så er sagt kan jeg godt forstå hvis det er svært at handle på, i og med at det er din kæreste. Det er et tillidsbrud, hvis han har gjort noget uden du ved af det - Har han mon gjort andet du ikke har brudt dig om?
Jeg kommer også til at tænke på om du har en person du føler dig tryg ved, i en situation så sårbar som denne? En der kan hjælpe dig på vej ift. at træffe et valg med de muligheder du har. Men måske også spørger dig selv om det det et forhold du har lyst til at blive i, og om du føler at du kan stole på ham igen?
Vi sidder klar på chatten tirs-tors 17-20 hvis du skulle få brug for sparring, hjælp eller rådgivning omkring dette eller andet - du fortjener at være tryg i din sårbarhed og i dit forhold.
De kærligste og varmeste hilsner fra Bryd Tavsheden