22/11/2019
Er der andre end mig.
Man får tit af vide af psykologer, læger og sygeplejsker at de arbejder med flere som en selv.
Men alt føles anderledes hvis man kommer i kontakt med nogen som har det på samme måde.
Jeg vil gerne vide om der er andre herinde der har det ligesom mig... Følelsen af tomhed i min krop. Som om jeg ikke er tilstede i nuet, men i mine tanker. Sidder fast i min egen lille negative verden oppe i hovedet på mig selv. Jeg føler mig alene. Som en belastning for andre, og har egentligt ikke lyst til at være i kontakt med andre. Jeg skader andre. Mine problemer går udover dem. Jeg føler mig som en fejl og så forkert i verden. Det som om. Man har bare den her følelse... Men den kan ikke beskrives på andre måder end... "Ingenting". Det som om man er bange for verden... Bange for fremtiden...
Andre der har det ligesom mig?

Svar
Kære pige på 15 år.
Tak for dit brev, du er kommet ind til vores brevkasse, så det er kun os der kan svare dig.
Jeg kender ikke til et chat rum hvor du kan komme i kontakt med andre, der ligesom dig har det svært.
Jeg kan læse at du har mange negative tanker om dig selv og det er jo ikke godt.
Jeg vil anbefale dig at skrive til www.girltalk.dk der kan du chatte med rådgivere der ved en masse om hvordan unge har det.
Mange hilsner
Herdis