15/01/2019
Mit navn er XXXX, og har selv været udsat for vold
Hej. Mit navn er XXXX, og har selv været udsat for vold. Men idag har jeg det godt med min mor og mine brødre. Jeg er igang med et skole projekt, og at i vil svarer på min spørgsmål mod vold med børn. Da jeg tænker at i er det rette at spørge. Mine spørgsmål er - Hvilken hjælp tilbydes børnene i dag? - Hvilke løsninger og Hvilken forebygning arbejder man på i fremtiden for at nedbringe denne statistik? Hvordan kan vi som almindelige borger hjælpe? - Hvad kan barnet selv gøre for at komme ud af det? Mange tak hvis i vil basvarer spørgsmålene Mvh xxxx

Svar
Hej pige 14 år, Tak for dit brev. Det er godt at høre at du ikke længere er udsat for vold og har fået et godt forhold til din mor. Det er også dejligt at høre at du interessere dig for emnet, så du vil arbejde videre med det i skolen. Da dette er en brevkasse med rådgivning for børn og unge der har været udsat for vold, vil jeg opfordre dig til at skrive til vores sekretariat i morgen, så de kan hjælpe dig med at svare på din spørgsmål. info@brydtavsheden.dk Tlf. 60 38 58 00 Held og lykke med opgaven!
Bedste hilsner
Camilla