05/02/2020
Som en lus mellem 2 negle
Hej
Min kæreste og jeg har været sammen i 4 mrd nu, men har været bollevenner før.
Sidste gang lagde han dog ikke så Meget i vores forhold som nu, jeg har også en bedste ven, som jeg bollede med i sommers. Jeg har ikke haft det så godt med ham efterfølgende, men jeg har prøvet og få vores venskab på benene igen, men da jeg så blev kærester med min eks, vil han ikke have jeg snakker med min bedste ven, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre og kan godt føle mig en smugle som en lus mellem 2 negle.😢

Svar
Kære pige på 15
Tak for dit brev. Jeg kan sagtens forstå, at det du oplever må være rigtig ubehageligt. Det lyder som om, at du gerne både vil være en god kæreste og en god ven, men at det er lidt svært lige nu.
Bryd Tavsheden rådgiver i vold, og derfor tænker jeg ikke, at vi er de bedste til at hjælpe dig i den her situation. Jeg vil derfor foreslå, at du i stedet tager fat i Girltalk.dk. Dem kan du både chatte og SMS med fra torsdag-søndag: 18.30 -22:30 og Fredag-Lørdag 19:00-21:00.
Jeg håber du finder råd, der kan hjælpe dig.
De bedste hilsner
Katrine