09/02/2020
Skriver med kæreste igen
Hej
mig og min eks kæreste er begyndt at skrive igen!!
Før skændes vi hele tiden, han tvang mig til ting som jeg ikke ville, han skulle vide hvor jeg var hele tiden.
Jeg er rigtigt bange fordi jeg elsker ham og jeg har bare ikke lyst til at blive tvunget til alle mulige ting igen.
Men jeg kan bare ikke give slip på ham 🙁

Svar
Hej pige på 14 år.
Der er en række ting jeg har svært ved at forstå.
Din eks kæreste tvang dig til at gøre ting du ikke har lyst til. Og alligevel vil du måske fortsætte med at have et forhold til ham ?
Det er jo dejligt at være forelsket , men ikke spor dejligt at blive tvunget til ting man ikke har lyst til. Det sætter sig og kan være svært at glemme
Det lyder som om I har haft et usundt forhold og jeg tænker at det jo ikke er smart at du vil være sammen med ham igen, for han vil sikkert igen tvinge dig, til at gøre ting du ikke har lyst til.
Med mindre du har fortalt ham at du ikke vil de ting, har du det ?
Jeg tænker på om det er dit første forhold og du ikke rigtig endnu ved hvad DU har brug for i et forhold.
Hvordan synes du at et forhold skal være ?
Jeg synes du skal tale med nogen om hvorfor du vil være i sådan et forhold. Du kan skrive til vores chat. Måske de kan hjælpe dig til at blive lidt mere klar på hvad DU vil.
Mange hilsner Herdis