21/02/2020
Kæresten vil bestemme.
Hey jeg vil gerne høre hvad man gør hvis ens kæreste må nogle ting men jeg ikke må fx han får lov til at hænge ud med venner og går i byen men må ikke hænge ud med nogle venner overhovedet

Svar
Kære du, tak for dit brev.
Jeg synes ikke at din kæreste skal bestemme hvad du skal og ikke skal. Det er ikke et ligeværdigt forhold og derfor ikke et sundt forhold. Et usundt forhold er ikke godt at være i.
Så derfor synes jeg at du skal beslutte dig for om du vil lade din kæreste bestemme over dig eller om det ville være bedst for dig, ingen kæreste have for nu, og så være sammen med dine venner og hænge ud og gøre det der gør dig glad.
Jeg vil også anbefale dig at gå ind på GirlTalk.dk. Det er også en rådgivning som man kan anvende hvis det ikke har med vold at gøre.
Pas godt på dig.
Kærlig hilsen Hannah