25/02/2019
Da jeg gjorde det valgte han og slå mig
Hej jeg er en pige på 14 jeg valgte for ikke særlig lang tid siden og slå op med min kæreste da jeg gjorde det valgte han og slå mig Han sender stadig onde beskeder til mig hvad skal jeg gøre

Svar
Kære Pige 14 år, Tak for dit brev. Hvor er det sejt af dig at skrive til os. Det lyder som om det var helt rigtig at gøre det forbi, når han kan finde på at slå dig, hvilket er dybt krænkende. Det betyder jo at han ikke respektere dine grænser. Det vigtigste du kan gøre når han sender dig ubehagelige beskeder er, at ignorere ham fuldstændigt, så er der store chancer for at han holder op. Da det altid er ubehageligt at modtage sådanne beskeder, kan det være en god idé, hvis du kan tale med en veninde eller ven om det, så du ikke føler at du er alene når du læser dem. Held og lykke
Bedste hilsner
Camilla