05/06/2020
Mor og far er ikke glad for den jeg er
Min mor og far er ikke glad for den jeg er hvad skal jeg gøre

Svar
Kære du
Det lyder rigtig svært og ubehageligt, at du går rundt med den følelse.
Det er ikke meget, du skriver i brevet her, og derfor tænker jeg, at det kunne give rigtig god mening, at du skriver ind på vores chat, som er åben alle hverdage og søndag fra kl. 16-21. Så kan vi skrive om, hvorfor du har det på den måde, og hjælpe dig til at finde ud af, hvad du kan gøre.
Ellers kan det ofte hjælpe, at tale med en anden person om det. Måske har du en veninde, en lærer eller et familiemedlem, som du er tryg ved? Hvis du kan finde mod til at lukke lidt op overfor vedkommende, så kan det måske hjælpe dig, at have én der forstår dig og som støtter dig.
De bedste hilsner fra
Katrine