26/06/2020
Ikke ses med andre
Jeg forstår ikke det kan betyde så meget, at se 2 andre piger hvor man har kysset med den ene og når man ikke selv vil have den anden skal ses med andre. Og at man ikke lytter til ens kæreste ikke vil have det, og faktisk vil riskerer et forhold på grund af man gerne vil se dem.

Svar
Hej pige på 17 år,
Tak for dit brev. Det er ikke meget du skriver, så for at få et mere uddybende svar, er det bedst at du skriver ind til os i chatten ml. 16-21 man-fre og søn. Det lyder som om at der er nogle uoverensstemmelser mellem dig og din kæreste, ift hvem man må ses med. Her er det vigtigt at pointere at man ikke bestemmer over hinanden i et parforhold og over hvem ens kæreste må ses med og ikke ses med. Det er kontrol og usundt for parforholdet.
De bedste hilsner
Nita