03/07/2020
Min eks kæreste sviner mig til
Jeg er en pige på 20 år jeg har en eks kæreste som der heletiden går og sviner mig til over for alle mulige og jeg er ved at være ret træt af det hvad skal jeg gøre

Svar
Kære 20 årige pige.
Det er da helt urimeligt at din eks kæreste sviner dig til over for andre og meget ubehageligt, tænker jeg. Det skal stoppes!
Min første tanke er at du skal konfrontere ham og fortælle, meget tydeligt at det vil du ikke finde dig i. En anden mulighed kunne være at du ,hvergang du møder hans tilsvining ikke reagere på det eller på en kærlig måde fortæller at du håber han snart får det bedre, for det er vel et udtryk for at han har det svært.
Jeg understreger at det skal være på en kærlig måde i tro om at det virker nedtrappende på situationen.
Jeg håber at din ekskæreste formår at stoppe sig selv. Det tyder på stor umodenhed fra hans side.
Kærlig. hilsen Hannah