04/08/2020
Bange for tyveri
Når jeg er i Jesperhus feriepark Langeland og så når jeg er væk fra min lejlighed af så er jeg bange for tyveri hjemme i min lejlighed når jeg ikke har en nøgle når jeg skal et eller sted hen og hvad skal jeg gør ved det

Svar
Kære pige på 19 år,
Tak for dit brev. Det lyder som om at du går rundt med nogle bekymringer. Det giver en masse uro i kroppen og er altid ubehageligt. Du har skrevet til Bryd Tavsheden og vi hjælper børn og unge der bliver eller har været udsat for psykisk/ og fysisk vold. Jeg vil anbefale dig at kontakte Girltalk.dk eller Headspace.dk, hvor du kan få støtte til dine bekymringer, uagtet hvad de måtte være. De kan bedre støtte dig med den problemstilling du har.
De bedste hilsner
Nita