04/09/2020
Min mor er begyndt at råbe meget af mig og min lillesøster
Min mor er begyndt at råbe meget af mig og min lillesøster hvis bare vi gør en lille ting forkert. Jeg er ked af det vær dag og det hjælper ikke at hun også skælder mig ud uden sådan en stor grund. Jeg gider virkelig ingenting mere.

Svar
Kære pige på 12 år.
Hvor er det sejt at du skriver ind til os. Det må være meget ubehageligt for din søster og dig, at jeres mor råber ad jer. Det er aldrig okay at forældre råber ad deres børn.
Har du snakket med en anden voksen om det? Måske jeres far, eller din skolelære. En voksen som du føler dig tryg og godt tilpas ved. Det kan være en god ide, så du og din søster ikke skal gå med det alene. Du er også meget velkommen til at kontakte os i vores chatrådgivning, som har åben mandag-fredag fra 17-20, eller ringe til os på +45 20 67 05 06. På denne måde kan en af vores rådgivere snakke med jer, og høre mere om hvad I oplever, så vi bedst muligt kan hjælpe dig og din søster.
Med venlig hilsen
Katrine