30/10/2024
Min ven trækker mig ud på toilettet
min ven trækker mig vær dag ud på toilettet og dick slapper mig i hovede mens jeg bliver holdt af hans andre venner. hvad skal jeg gøre?

Svar
Kære du.
Mange tak for dit brev, hvor er det godt du skriver herind.
Du skriver at du bliver trukket ud på toilettet af din ven, og bliver udsat for noget der lyder som et overgreb. Det lyder virkelig ubehageligt, og det skal selvfølgelig slet ikke ske.
Den slags overgreb som du beskriver, er ikke kun voldsomt ubehageligt for dig - men også ulovligt. At blive holdt fast mod sin vilje, og blive udsat for en seksuel krænkelse kan faktisk føre til en politianmeldelse.
Jeg synes i første omgang, at du bliver nødt til at tage fat i en voksen, som du har tillid til.
Da du skriver det foregår på toilettet, formoder jeg I er på en skole? Hvis det er tilfældet kunne det være en ide at finde en lærer, som du føler dig tryg ved. De skal hjælpe dig med at få det stoppet.
Det du beskriver, er noget alvorligt som du skal have hjælp til at få stoppet. Derfor håber jeg at du ville have samme mod, som da du skrev herind, til at kontakte en lærer eller en anden voksen du er tryg ved. Du er også altid velkommen til at kontakte os i vores Chat i hverdagene mellem 17-20.
Med venlig hilsen, Bryd Tavsheden.