13/03/2025
Jeg har det ikke så nemt har rigtig meget tanke mylder
Jeg har det ikke så nemt har rigtig meget tanke mylder og tænker på alt muligt, familie problemer, om jeg er god nok, en ride ulykke jeg var i gennem jeg brækkede mit lårben og har en metal stang i mit venstre lårben snakker også dårligt om mig selv nogle gange, så der er forskellige ting ❤️‍🩹

Svar
Hej, jeg er virkelig ked af at høre, at du har det så svært lige nu. Det lyder som om, du går med rigtig mange tunge tanker, og det er helt forståeligt, at det kan føles overvældende. Først og fremmest vil jeg sige, at du ikke er alene, og at det er okay at have det sådan – men du fortjener også støtte og ro.
Når tankerne kører rundt, kan det hjælpe at finde små måder at skabe lidt ro på. Det kunne være at skrive dine tanker ned, gå en tur, eller bare give dig selv lov til at tage en pause. Selvom det kan føles naturligt at tale dårligt om dig selv, så prøv at huske, at du er meget mere end dine negative tanker – du er stærk, du har allerede overvundet så meget, og du fortjener at have det godt.
Hvis du har mulighed for det, kan det være en god idé at tale med nogen om det – en ven, en rådgiver eller en professionel. Du behøver ikke klare det hele alene. Hos Bryd Tavsheden er vi her for at lytte og støtte dig, uanset hvad du har brug for. Du kan altid skrive til os, hvis du har brug for at tale mere om det. 💙
Du er ikke alene. Og du er god nok – præcis som du er.
Du skal være så velkommen til at skrive inde i vores chat vi har åbent fra Mandag - torsdag fra 17-20.
Ønsker dig alt det bedste.