06/01/2022
Forelsket i en pige - hvad gør jeg?
Hvad synes i at jeg skal gør det er fordi jeg er forelsket i en pige jeg ved ikk om hvad jeg skal gøre

Svar
Hej dreng på 14 år,
Tak for dit brev. I Bryd Tavsheden hjælper vi børn og unge, der oplever vold. Og det gør du heldigvis ikke.
Jeg får så alligevel lyst til at skrive lidt til dig. Det bedste du kan gøre for dig selv er at være ærlig omkring dine følelser til pigen, du er forelsket i. Hvem ved... Måske har hun det på samme måde? 🙂
Det kan være irriterende at gå rundt med det, og sidde i en situation hvor man ikke ved, hvad man skal gøre. Hvis du har mod til det, vil jeg anbefale, at du åbner dig op for pigen.
Du ønskes held og lykke herfra!