09/01/2022
Er jeg god nok?
Jeg har det så svært ved at “godkende” mig selv, heg føler mig konstant utilpas. Min kæreste kigger på andre mig, og fortæller mig hvor godt de ser ud. Jeg føler mig ikke god nok..

Svar
Kære du
Tusind tak for dit brev! Hvor er det godt, at du rækker ud og fortæller, at du føler dig usikker, utilpas og ikke god nok bl.a. fordi din kæreste er optaget af andre pigers udseende.
Det kan jeg godt forstå du ikke synes er rart og i orden! Måske du kan fortælle ham, ligesom du fortæller mig, hvad det gør ved dig, at han siger, som han gør?
Her i Bryd tavsheden hjælper vi børn og unge, der er udsat for, eller udøver, f.eks. psykisk og fysisk vold.
Derfor vil jeg råde dig til at kontakte GirlTalk eller Headspace. De er smadderdygtige og rare at snakke med, og de har helt sikkert talt med andre, der oplever de samme usikkerheder som dig!
De bedste hilsner
Thea