18/01/2022
Min kæreste har forladt mig
Min kæreste/forlovede gik fra mig i lørdags efter 5 måneder sammen, jeg har grædt uafbrudt og virkelig været knust. Hun har blokeret mig overalt, men jeg håber så inderligt hun snart skriver, jeg ved snart ik Hva jeg ska forvente der kommer til at ske, nogen siger hun nok bare ska ha nogle dage for sig selv, og hun nok kommer tilbage og andre siger hun nok ik gør… hun lider af borderline (personlighedsforstyrrelse) hvilket ik gør det nemmere. Er der ik nogen der vil fortælle om de har oplevet det samme eller ligende

Svar
Kære du,
Du skriver at din kæreste/forlovede er gået fra dig efter 5 måneder sammen og at du er ked af det. Det lyder også som om du ikke har været helt klar til I skulle gå hver jeres vej.
Det er helt forståeligt at man bliver følelsesmæssigt påvirket når man oplever at ens kæreste slår op. Det er helt okay at være ked af det. Det skal du give dig selv lov til, uanset om din kæreste kommer tilbage til dig eller ikke.
Her os Bryd Tavsheden rådgiver vi omkring vold i nære relationer blandt børn og unge. Derfor vil jeg hellere henvise dig til girltalk.dk hvor du kan tale om dine følelser i forbindelse med dette brud. De vil være meget bedre til at støtte dig i processen.
De bedste hilsner fra
Bryd Tavsheden.