03/02/2022
Forelsket i min lærers søn
Jeg er en pige som der er blevet forelsket i min yndlings lærer søn. Jeg ved ikke på nogen måde hvordan jeg skal sige det til hende min lærer.

Svar
Kære pige på 14
Jeg kan godt forstå du synes det er svært, at sige det til din lærer.
Jeg tænker om du har sagt det til sønnen - altså ham du er forelsket. Hvis han også er forelsket i dig, kan I jo sammen finde ud af hvordan I siger det til din lærer.
Forelskelse kan være ret svært at finde ud af, i sær de første par gange. Her kan det være godt at tale med fx sin mor eller en anden man har tillid til. Så kan de hjælpe med at finde ud af hvordan du skal takle det.
Håber på det bedste for dig
Hilsner
Lotte
Bryd Tavsheden