07/02/2022
Kærestebekymringer
Han er væk ca 2 dage hver anden gang.....
Jeg har et problem fordi at ham som jeg ser og har som kæreste også ser andre og er sammen med andre tror jeg da han har et ulovligt job som kræver at han skal se mange veninder og venner.... Da jeg ved et tilfælde var med ham én af gangene flurtede han helt vildt med den ene efter den anden og blev rød i hovedet.... Da han så en rødhåret yngre pige købe af ham..... Er han utro? Det virker sådan.... Der har også været andre tilfælde hvor han troede jeg ikke lyttede jeg er afhængig af ham hvad gør jeg?
Mvh den bekymrede pige

Svar
Kære bekymrede pige
Først og fremmest skal du have tak for dit brev.
Jeg kan forstå på din beskrivelse, at du befinder dig i en usikker situation, hvor du har en masse bekymringer om, hvorvidt din kæreste er dig utro og har et ulovligt arbejde.
Jeg kan godt forstå, at de her bekymringer fylder meget og gøre dig usikker!
I Bryd tavsheden hjælper vi børn og unge, der er udsat for eller udøver f.eks. psykisk, fysisk eller seksuel vold. Derfor vil jeg henvise dig til vores dygtige kollegaer hos f.eks. Headspace. Her kan du tale med nogen, der har bedre forstand på den slags bekymringer og tanker som du går rundt med!
Jeg ønsker dig alt det bedste.
Med venlig hilsen
Thea