21/02/2022
Jeg har angst og har det rigtig svært
Hej jeg her angst og det er rigtig svært og have er der Norge galt med mig få når jeg blive dårlig få jeg sus i Ørerne og prikker foran Øjne eller er det bare fordi jeg har angst

Svar
Hej,
Tak fordi du har skrevet. Det er super sejt at du har skrevet til os, da jeg ved at angst er en meget svær følelse og hårdt at døje med. Det er rigtig vigtigt at huske, at der ikke er noget galt med dig overhovedet. Mange unge har angst og det er rigtig godt, at du har mod på at dele det.
Det er helt normalt at få en ubehagelig følelse i kroppen når man bliver ramt af angsten. Jeg kan dog ikke vejlede om prikkerne foran øjnene og susene for ørerne er angst eller noget andet.
Jeg vil anbefale dig at tale med din læge om det. Lægen ved om det er angstsymptomer eller noget andet. Lægen vil også hjælpe dig med hvad du skal gøre, for at få det bedre når du får angst.
Tak for brevet, håber du kan bruge mit svar til noget.
Lotte
Bryd Tavsheden