11/03/2022
Er det vold hvis jeg som barn blev slået med et bælte?
Er det vold hvis min far og mor nogle gange tager hårdt fat i min arm og råber mig op i ansigtet og bliver sur over de mindste ting? Er det vold hvis jeg som barn blev slået med et bælte?

Svar
Kære du.
Ja, det er vold at blive slået med et bælte. Det er fysisk vold og det skal ingen børn opleve!
Det kan være psykisk vold, hvis ens forældre råber af en. Det kommer meget an på, hvad der blive råbt.
Det lyder for mig, som om, at din hjemmesituation ikke er som den skal være.
Har du snakket med nogen om det? En lærer eller pædagog måske?
Vi vil gerne snakke med dig om det! Skriv til os på chatten mandag-fredag fra kl 17-20.00
Mvh Bryd Tavsheden