19/03/2022
mor råber af en lige meget hvad man gør og ik rigtig må se mine veninder i min frihed
Jeg er psykisk vold vis ens mor råber af en lige meget hvad man gør og ik rigtig må se mine veninder i min frihed

Svar
Kære du.
Hvor er det godt du skriver.
Som jeg forstår dit brev, så oplever du, at din mor råber meget og du ikke rigtigt må se dine veninder i din fritid. Og at du mener, at din mor udsætter dig for psykisk vold.
Jeg kan ikke ud fra dine informationer, bekræfte om det er psykisk vold. Der mangler jeg lidt flere informationer.
Men jeg kan fortælle dig, hvad psykisk vold er.
Psykisk vold er når man gentagende gange bliver udsat for trusler, nedgørelse, manipulation og/eller kontrol.
Det lyder for mig som om, at der noget i dig og din mors relation, som er gået skævt i hvert fald.
Jeg kan godt forstå, hvis det ikke er rart at være i. Særligt ikke, hvis man er helt alene om det.
Jeg tænker derfor om du har snakket med nogen om det her?
Hvis ikke, så vil vi rigtigt gerne snakke med dig. Du kan skrive til os på chatten hver mandag-fredag kl 17-20.
Håber vi hører fra dig 🙂
Mvh Bryd Tavsheden.
Psykisk