19/03/2022
Min far har skubbet/slået min kæreste
Min far var så sur på mig og min kæreste han slå/skuppede min kærste ind i ting så han fik blå mærker over alt men nogen dage efter spørger jeg ham om det er okay det han gjorde med ham men har siger det var helt okay og det var ham der var noget gal med

Svar
Kære du
Mange tak for dit brev. Det lyder som en ubehagelig oplevelse. Det er bestemt ikke okay, at din far har skubbet og slået din kæreste. Det er flot at du tør konfrontere din far omkring det.
Har du husket at få snakket med din kæreste om det? Det kan være rigtig vigtigt at få snakket om. Vi vil gerne hjælpe jer begge. I er mere end velkommende, til at skrive ind til chatten. I kan også ringe ind på +45 44 45 20 90 eller komme til et samtaleforløb.
Mvh.
Bryd Tavsheden