01/04/2022
Stress og alt muligt.
Jeg går i skole. Og har stress på og alt mulig. Prøv at snakke med min lærer om det men er bange for de bliver træt af mig. ⁉️

Svar
Kære Pige på 13 år.
Tak for dit brev. Det er flot af dig at du rækker ud efter hjælp.
Men vi er en brevkasse der hjælper børn og unge, der har vold i deres liv.
Det skriver du heldigvis ikke noget om. Jeg vil kort svare dig.
Det er ikke godt for dig at du har stress og jeg tænker at du skal tale med nogen om det.
Måske du kunne tale med en af dine lærere, en som du har det godt med og fortælle hvordan du føler at du har det. Du kunne også tale med sundhedsplejersken på skolen.
Og så er der selvfølgelig din familie, det ville være rigtig godt at I fik talt om hvordan du har det.
Held og lykke med at komme videre. .