04/04/2022
Jeg blir mobbet i skolen, har sagt det til mine forældre og lære og vil meget gerne skifte skole men mine forældre høre ikke på mig
Jeg blir mobbet i skolen, har sagt det til mine forældre og lære og vil meget gerne skifte skole men mine forældre høre ikke på mig, tror det har noget at gøre med det for dyrt med transport hvis jeg flytter skole, men jeg får det bare dårligt på vores skole.
Hvad skal jeg gøre?

Svar
Hej med dig!
Hvor er jeg ked af, at du bliver mobbet i skolen. Og jeg er også ked, at du ikke føler dig hørt at dine forældre. Det handler desværre ikke om vold, som vi arbejder med herinde men om at du skal have hjælp ,til at blive hørt.
Mine gode kollegaer ovre på børnetelefonen har arbejdet med mobning i lang tid og er helt vildt dygtige til det. Jeg er sikker på, at de kan hjælpe.
Gå over og besøg børnetelefonen.dk - så finder du den hjælp du søger!
Rigtigt god dag.
Mvh Bryd Tavsheden