07/04/2022
Er det vold hvis jeg bliver tilbageholdt fra at se min far og jeg ikke har set ham i over 2 år uden nogen grund?

Svar
Hej med dig!
Du spørger, om det er vold, hvis du bliver tilbageholdt fra at se din far uden grund?
Det er er svært at svare på, uden nogle flere informationer:
Hvem er det, der tilbageholder dig?
Er det kun din mor eller er det også en sagsbehandler involveret?
Har du slet ikke fået nogen årsag til hvorfor du ikke må se din far eller synes du, at det er en dårlig årsag?
Alle de her spørgsmål, vil vi rigtigt gerne stille dig i vores chat og hjælpe dig. Jeg håber du skriver til os der. Der vil vi bedre kunne hjælpe dig.
Men jeg vil også gerne fortælle dig, at det lyder som en rigtigt svær situation du er i. Det er så hårdt, at være væk fra sine forældre, særligt når man ikke forstår hvorfor. Det er jeg ked af på dine vegne!
Og det er helt sikkert ikke din skyld, det håber jeg, at du ved.
Tag fat i os på chatten, så kan vi helt sikkert hjælpe dig 🙂
Mvh Bryd Tavsheden