29/04/2022
jeg bliver råbt af hverdag af min kæreste, men er bange for at sige det
hej.. jeg bliver råbt af hverdag af min kæreste, men er bange for at sige det

Svar
Hej med dig!
Hvor er det godt du skriver.
Du fortæller, at du bliver råbt hver dag af din kæreste. Det er slet ikke okay, det jo ikke sådan, det skal være i et forhold. Der skal man kunne snakke ordentligt til hinanden og behandle hinanden ordentligt.
Du fortæller også, at du er bange for at sige det.
Det kan jeg godt forstå! Det kan være rigtigt svært, at sige højt. Fordi hvad sker mon, når man siger det højt? Bliver nogen sure? Får det nogle andre konsekvenser?
Det er helt naturligt at blive bange i sådan en situation.
Men hvis du tænker over det, så er det jo heller ikke rart, at blive råbt af. Så det bliver også svært at være i, hvis ikke du siger det til nogen.
Derfor kan det være en rigtigt god ide, at tænke på: Hvad ville være den tryggeste måde at sige det højt på?
Hvem ville være bedst at sige det til og hvordan?
Vi vil rigtigt gerne hjælpe dig med det og høre din fortælling. Du kan altid skrive til os på chatten. Den har åben mandag-fredag kl 17-20.
Håber du får sagt det højt, så du kan få noget hjælp.
Mvh Bryd Tavsheden