06/05/2022
Mine forældre råber og skriger af mig og de vil ikke have at jeg ser mine venner
Mine forældre råber og skriger af mig og de vil ikke have at jeg ser mine venner men de er sure over jeg aldrig er ude det er ved at ødelægge mig langsomt😭

Svar
Hej med dig!
Hvor er det godt du skriver.
Du fortæller, at dine forældre råber og skriger af dig.
Det er ikke rart at vokse op i. Og det er selvfølgelig ikke sådan det skal være. Det er ikke okay, og det er ikke dit ansvar.
Du fortæller ikke så meget om, hvad der sker i de her situationer. Jeg bliver nysgerrig på, om i kommer op og skændes, kommer det ud af det blå, eller hvad der sker?
Jeg kan dog også læse mig frem til, at råbene og skrigeriet oplever du som at det ødelægger dig langsomt.
Det er jeg rigtigt ked af at høre. Det er rigtigt vigtigt, at du får noget hjælp til, hvordan det kan blive bedre.
Det første skridt, er at få det sagt højt til nogen. Er der nogen du kan føle dig tryg ved, som du kan sige det højt til?
Hvis ikke, så vil vi rigtigt gerne snakke med dig!
Du kan skrive til os på chatten hver mandag-fredag fra kl. 17-20.
Jeg håber vi hører fra dig, vi sidder klar til at hjælpe.
Mvh Bryd Tavsheden