20/05/2022
Er det vold hvis man siger nej til sex over 5 gange
Er det vold hvis man sagde nej til sex over 5 gange men de vil ikke stoppe at spørge og forsæt med at sige hvorfor vi skulle hav sex men jeg forsat med at sig nej og til sisdt sagde jeg ok fordi han ikke forstå nej?

Svar
Kære du
Det er bestemt ikke ok, når du har sagt nej, flere gange. Også selvom du siger ok til sidst.
Du fortæller ikke så meget om situationen her på mailen, så det er svært for mig at rådgive dig præcist. Men det kunne muligvis være ulovligt, det der er foregået.
Jeg vil anbefale dig at få talt med nogen du har tillid, så I sammen kan finde ud af hvilken hjælp du har brug for.
Du er også velkommen til at ringe eller skrive til os i Bryd Tavsheden - chatten har åben alle hverdage fra 17-20.
Hilsner
Lotte
Bryd Tavsheden