20/05/2022
Min far har ofte låst mig inde i et skab
Hej
Min far har ofte låst mig inde i et skab hvorefter han har taget min søster med i hans seng og fået hende til at kramme me ham og røre ved ham

Svar
Kære dig
Hvor er det godt og modigt, at du skriver til os.
Det du skriver i dit brev er meget bekymrende, både for dig og for din søster. Det lyder som om din far opfører sig meget forkert overfor dig og din søster.
Du skriver ikke så meget om jeres situation, men ud fra det du skriver er jeg ikke i tvivl om, at du skal tale med en voksen, som du har tillid til og fortælle, hvad der foregår. Det kan være jeres mor, en bedsteforældre eller en onkel eller tante. Hvis der ikke er nogen i din familie, kan det også være fx en lærer.
Du er også meget velkommen til at skrive anonymt til vores chat. Chatten finder du via vores hjemmeside og den er åben alle hverdage fa 17-20 og vi er vant til at hjælpe børn og unge som oplever ting, der minder om det du oplever.
Hilsner
Lotte
Bryd Tavsheden