31/05/2022
Sex med min veninde
Jeg blev rigtig fuld forleden til sidste skoledag. Jeg havde sex med en af mine bedste venner, og alle ved det nu. Hende og jeg har altid været tætte som venner, men ikke sådan her. Jeg er i forvejen et nemt mål at gå på, hvad pinlige ting angår. Selvom vi ikke skal i skole, er det stadig en ærgerlig måde at slutte på

Svar
Kære du.
Du fortæller, at du har haft sex med din bedste veninde side skoledag. Og nu ved alle det.
Du fortæller også, at du er nemt mål at gå på, i forhold til pinlige ting.
Du slutter af med at fortælle, at du synes det er ærgerlig måde at slutte på.
Du har skrevet til en brevkasse, som hjælpe med vold. Jeg vil derfor starte med at fortælle dig, at det ikke er vold der er på spil i jeres situation.
Dog vil jeg gerne komme med et godt råd.
Jeg synes det er enormt vigtigt, at du får snakket med din veninde. Måske blev i bare fulde og var glade, fordi det var jeres sidste skoledag. Det er da bare brandærgeligt, hvis det skal ødelægge jeres venskab. Hvis du nu snakker med hende, så kan i måske stadig holde fast i jeres venskab?
Håber i finder ud af det!
Mvh Bryd Tavsheden