06/06/2022
Er det vold, hvis han ikke vil stoppe, når jeg siger stop?
Er det vold hvis vi for sjov kæmper, men så tager han kvælertag og vil ikke give slip selvom jeg siger stop flere gange

Svar
Kære du.
Fysisk vold defineres ved, at der er en der overtræder dine fysiske grænser, uden din tilladelse.
Så selvom det starter med sjov, så er det fysisk vold, når han bliver ved, når du har sagt fra.
Det er ikke okay!
Jeg tror det er vigtigt, at du får en snak med din kæreste, om at det skal stoppes. Føler du, at du kan have sådan en snak med ham?
Hvis ikke, så kan du skrive til os på chatten. Den har åben tirsdag-fredag i denne uge fra kl 17-20.
Mvh Bryd Tavsheden