08/06/2022
Er det vold når han tager fat i mig, mens vi er uvenner?
Er det vold, når han tager fat i dig, mens i er uvenner fordi du ik gider finde dig i hvad han siger, så du prøver at gå væk?

Svar
Kære du
Tak for din besked. Det lyder ikke rart det du har været udsat for!
Jeg kan forstå, at der er en, der tager fat i dig når I er uvenner. Du skriver ikke hvem - måske en kæreste eller forældre? Under alle omstændigheder lyder det rigtig ubehageligt!
For at besvare dit spørgsmål om det er vold, du er udsat for, har jeg brug for lidt flere informationer. Ikke alle situationer hvor man bliver holdt fast er ens, så derfor er det vigtigt at vi får talt om din oplevelse.
Vi vil meget gerne snakke med dig, enten på vores chat eller telefon, som har åben i alle hverdage mellem kl. 17-20.
Mvh
Thea, Bryd Tavsheden