13/06/2022
Far råber og skriger, når jeg ikke vil rydde op efter ham
ens far sidder og råber og skriger af din fordi du ikke gider at rydde op efter ham?

Svar
Kære du,
Det er svært at give et helt konkret svar på din korte besked. Det er dog hverken i orden, at din far råber og skriger af dig, eller at han forlanger, at du rydder op efter ham.
Jeg vil anbefale, at du taler med en voksen, du føler dig tryg ved omkring det, du oplever. Det kunne f.eks. være din mor. Du er også velkommen til at skrive ind til os på vores chat, så du kan få uddybet, det du oplever med din far. Vores online chat har åbent i hverdage mellem kl. 17.00 - 20.00, og du kan også ringe ind til os på telefonnr.: 44 45 20 90. Vi vil meget gerne tale med dig.
Med venlig hilsen
Bryd Tavsheden