31/05/2022
Ha! Vold? Det oplever jeg slet ikke
Ha! Vold? Det oplever jeg slet ikke. Testen gik ud paa at finde vores greenser ik? Men jeg har ikke nogen. Saa selvom jeg er ligeglad med de ting min partner goor, ender det med at jeg maaske oplever vold? Det syndes jeg er meget upraasist. Jeg haaber at i kan ind se at nogen har en greense laangere vaak end andre.

Svar
Hej med dig!
Først og fremmest vil jeg gerne understrege, at når vi laver vores test, så er vi godt klare over, at man ikke alene kan definere om nogen har oplevet vold ud fra disse test. Vi er opmærksomme på, at folk har forskellige grænser. Og det er derfor op til en selv, om man har lyst til at kontakte os, når man har taget vores test. Og også om man overhovedet har lyst til at tage en test.
Men vil vi gerne gøre unge som dig opmærksomme på, at der måske sker nogle ting derhjemme eller i kæresteforholdet som ikke er okay.
Og måske, er det også det, som du er blevet opmærksom på?
Jeg hæfter mig ved, at du skriver at du ikke har nogen grænser og at du er ligeglad med de ting som din kæreste gør.
Så når du skriver til mig, så kan jeg godt forstå, at du kan have andre grænser end dem vi skriver frem. Men det bekymrer mig, hvis du slet ikke har nogen.
Fordi det er vigtigt at have grænser. Det er den måde vi passer på os selv på. Måske tager jeg fejl.
Men hvis der er noget sandhed i det jeg skriver, så synes jeg du skal skrive til os på chatten mandag-fredag.
Det værste der kan ske, er at du bliver klogere på dig selv 🙂
Mvh Bryd Tavsheden