17/07/2022
Min kæreste slog ofte
Da jeg var 18-19, ville min daværende kæreste ofte slå mig når vi var uenige, og hun ville ofte også blive sur og ignorere mig, hvis jeg sagde nej til sex.
Hvorvidt tæller det som mishandling?

Svar
Hej med dig.
Tak for dit brev.
Hvis man bliver slået af sin kæreste, så er det fysisk vold. Og det er selvfølgelig ikke okay!
Det lyder for mig som om, at du dine grænser er blevet overtrådt i det forhold. Har jeg mon ret i det det?
Hvordan går du mon og har det nu, føler du at du er okay? Eller ville det være rart at få det bearbejdet?
Fra i næste uge af, så kan du skrive til os på chatten, hvis du har brug for at snakke mere med os. Vi er her for dig!
Mvh Bryd Tavsheden