10/09/2022
Måske i kan hjælpe mig der er noget ting jeg skam over altid og min forældre er superpinlige og min mor truer mig hun vil smider mig ud og hun sagde til jeg må klare mig selv jeg ved ikke hvad skal jeg gøre

Svar
Kære du
Mange tak for dit brev. Hvor det godt du skriver ind! Du fortæller at du synes at dine forældre er super pinlige og at din mor truer med at smide dig ud. Og at hun siger at du må klare dig selv.
Jeg vil først og fremmest sige, at det aldrig er okay at ens forældre truer en. Du kunne måske prøve at tage en snak med din mor, og fortælle hende at du ikke synes det er særlig rart at hun taler sådan til dig. Hvis din mor fortsætter med at true dig, så synes jeg du skal tale med en voksen du stoler på. Dette kunne eksempelvis være en lærer, pædagog eller et familiemedlem. Ellers er du mere end velkommen til at kontakte os via. chatten eller telefon. Så står vi klar til at hjælpe dig, hvis din mor ikke stopper med at true dig.
Mvh. Bryd Tavsheden.