26/09/2022
Jeg er blevet udsat for vold i 6 år på 3 forskellige skoler af både lære og elever.
Jeg er blevet udsat for vold i i alt 6 år på 3 forskellige skoler i form af både psykisk og fysisk vold af både lære og elever. I dag har jeg angst, Ptsd, depression og er selvskadende. Den sidste skole jeg gik på var jeg sygemeldt i et halvt år før at jeg skiftede skole igen jeg har gået på 5 forskellige skoler.

Svar
Kære du
Tak for dit brev! Hvor er det godt du skriver ind.
Du fortæller, at du har været udsat for psykisk og fysisk vold i seks år på tre forskellige skoler af både lærer og elever. Det har resulteret i, at du fået angst, PTSD, depression og er selvskadende.
Der lyder voldsomt det du har været udsat for, og det er sejt at du åbner op omkring det. Det er aldrig okay at behandle andre sådan - hverken børn eller voksne.
Desværre er de konsekvenser du beskriver ikke ualmindeligt, når man har været udsat for vold. Derfor er det super vigtigt at få noget hjælp. Hvis du ikke allerede får professionel hjælp, vil jeg anbefale at du opsøger det.
Måske du kan snakke med en forælder, en god ven eller læge om dine oplevelser. Hvis du har brug for/lyst til at dele det anonymt er du velkommen til at skrive til os. Vores chat har åben man- fra kl. 17-20, og du kan ringe herind man-tor i samme tidsrum.
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar 🙂 Jeg ønsker dig alt det bedste!
Mvh
Bryd Tavsheden