01/10/2022
Min håndboldtræner bliver ved med at glor på mig og lægge an på mig. Hvad skal jeg gøre?
Min håndbold træner bliver ved med og glor på mig og næsten svale oh han lægger an på mig og kigger hele tiden på min røv og han er over 30 hvad skal jeg gøre?

Svar
Hej
Mange tak for dit brev!
Du fortæller, at din håndboldtræner lægger an på dig og kigger meget på dig. Du fortæller, at han er over 30 år, og spørger til hvad du skal gøre.
Hvor er det godt at du søger råd, når du er i tvivl. Det lyder ikke rart, at have en følelse af at blive gloet på af sin træner. Og derudover er det slet ikke okay, at din træner lægger an på dig!
Jeg tænker på, om du kan fortælle om dine oplevelse af din træner til nogen? Måske dine forældre eller en anden fra foreningen. Måske endda din træner hvis du har mod på det.
Sport skal være et frirum, og et sted man føler sig tryg. Derfor skal der gøres noget ved de ting du fortæller om, så du kan føle dig tryg til træning.
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar 🙂
Mvh
Bryd Tavsheden