15/01/2023
Jeg har fået en ny kæreste, men savner min ekskæreste
Hej jeg har for en ny kæreste han er rigtigt søde man jeg svaner min exkæst den kæreste jeg har nu jeg er hans første kæreste og jeg føler at han kan bare gøre hvad han vil

Svar
Hej
Tak for dit brev.
Det kan være svært, at navigere i nye forhold og de følelser som det bringer med sig.
Her hos BrydTavsheden er vi gode til at hjælpe børn og unge, som har brug for hjælp til oplevelser med vold i familien eller i parforhold. Derfor vil jeg rigtig gerne have lov at vise dig hen til vores kolleger hos GirlTalk.dk, som er meget mere erfarne med kæresteforhold og ungdomsproblematikker, som den du kommer med her. Du kan skrive til deres chat i åbningstiden, skrive en sms til 49491818 eller til deres brevkasse døgnet rundt. Du kan læse mere her: https://www.girltalk.dk
Hvis du eller nogen du kender har brug for hjælp til oplevelser med vold i familien eller i parforhold, så er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 44452090 man-tor 17-20 eller i chatten man-fre 17-20.
Jeg ønsker dig alt det bedste på vej videre.
Med venlig hilsen
Bryd Tavsheden