23/04/2024
Jeg har døjet med selvmordtanker, men ikke nogen at snakke med
Hej je er en pige der har det svært jeg har døjet med selvmord tanker og har det bare hårdt men ik nogen at snakke med

Svar
Hej med dig!
Hvor er det godt at du skriver ind til os.
Du fortæller mig, at du har haft selvmordstanker, og at du har det svært. Jeg hører dig også sige, at du ikke føler, at du har nogle at dele det med.
Jeg er rigtig ked af at høre, at du har det sådan. Det må være virkelig svært!
Når du fortæller mig, at du har døjet med selvmordstanker, får jeg lyst til at fortælle dig, at der altid er en mulighed for at få det bedre. Du har allerede taget et stort skridt ved at fortælle mig om det. Der er ingen som skal gå alene med de tanker, som du beskriver.
Jeg tænker derfor på, om der mon alligevel er en som du kunne have tillid til, som du kan tale med? Måske kunne det være en veninde, en lærer eller et familiemedlem, som du føler dig tryg ved?
Hvis du ikke synes du kender nogle tæt på, som du har lyst til at tale med, så kan du kontakte både Headspace og GirlTalk. De er virkelig gode at tale med unge, som døjer med de tanker, som du deler her.
Jeg håber at du får det bedre meget snart!
Med venlig hilsen
Bryd Tavsheden.