24/05/2024
Mange tanker
Jeg kan ikke lade vær med at tænke på det det fylder så meget at jeg ikke kan holde det ud længere
nogle gange ville jeg ønske jeg ikke var her længere for så ville det ikke ske igen og så ville det ikke gøre så ondt inden i
har fuldstændig givet op på livet og ville ønske jeg turde og gøre noget men er rigtig bange
men hvis jeg turde ville jeg ikke tvivle et sekund på det
føler at det er min skyld at det skete
nogle gange ville jeg ønske at jeg havde nogle at snakke med
er altid bange for at gøre noget for er så nervøs for folk ville gøre det som han plejede at gøre ved mig
ser ham overalt og kan stagi godt mærke smerten over det han havde gjort selvom det er så lang tid siden
kan stagi høre det han plejede at sige til mig ville virkelig ønske det blev bedere så jeg ikke skal være så bange helle tiden
føler ikke jeg er noget værd eller jeg fortjener noget ville ønske der nogle der forståd mig og var på min side
Selvom han er ude af mit liv føler jeg stagi han har magten over mig

Svar
Kære pige på 22 år.
Det er godt at du skriver til os. For selvom jeg ikke ved hvad du har været udsat for, så kan jeg læse at der er en mand, der har gjort dig ondt.
Du skriver at du ikke kan glemme det. Måske du skal have hjælp til at komme fri af dine tanker og minder.
Jeg tror at dit brev til os kunne være et første skridt til at arbejde med dine opleveler.
Jeg vil anbefale dig at skrive til vores chat. Der har du kontakt med en rådgiver der kan hjælpe dig med at komme videre med dine tanker.
Mange hilsner
Brevkassen.