23/06/2024
Far forlod mig og min mor for 9 år siden
Hej jeg er maya jeg har ikke set min far i ni år jeg savner ham
Rigtig meget det er lidt træls jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige og han forlod mig og min mor for ni år siden så ja men ja jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive da jeg ikke ved så meget om det men jeg vil ønske at se min far så ja men farvel

Svar
Kære Maya
Tak for dit brev. Hvor er du bare sej, at du skriver ind til os med dine tanker.
Jeg kan godt forstå, at det er noget, som du tænker over, og jeg forstår godt, at du savner ham. Igen er det virkelig sejt af dig at fortælle om dine tanker, og jeg synes også, at du skal dele dem med nogen, som du stoler på. Det kunne måske være din mor. Det kan også være en anden voksen. Måske en lærer eller et andet familiemedlem. Du har bestemt ret til at vide historien om din far, hvis du ønsker det. Jeg forstår godt, at det er noget, som fylder meget hos dig, og at det kan være svært. Igen vil jeg bare nævne, at du er rigtig sej.
Børnetelefonen vil også være en god mulighed for dig, for de er rigtig dygtige til at tale med, og de har prøvet det mange gange før. De har åbent fra 7-02 i hverdage og fra 11-02 i weekender. Deres telefonnummer er: 116111
Du er også altid velkommen til at ringe til os eller skrive i vores chat.
Jeg ønsker dig alt det bedste.
De bedste hilsner
Julie, Rådgiver hos Bryd Tavsheden.