22/11/2024
svært og være mig
Nogen gange er det vildt svært og være mig men så tager jeg stoffer for og for og få det bedre men kan bare ik stoppe ved ik helt hvad men skal gøre og det har stået på i virkelig lang tid men ville ik røde andre til at gøre det for men for det ik bedre at det men det hjælper lidt på og få det lidt bedre og være glad men det er også svært og være glad og ik føle men er god nok

Svar
Kære du, det lyder som om du har det rigtigt skidt. Har du mon nogle at snakke med? Uanset hvad er der i hvert fald nogle tiltag du kan gøre. Der er bla. ”Alfa rehab” som har døgnåbent. Mon det er noget? Der kan du ringe ind og få en god snak. Du skriver at du ikke føler dig god nok, men det at du skriver ind, er sejt og vidner om viljestyrke hos dig. Det er det første skridt mod det bedre😊
Du altid velkommen til at kontakte os i chatten, eller på 4445 2090 mandag-torsdag 17-20
Vi rådgiver om alle former for vold
Mvh Josephine Aurora/bryd tavsheden