28/11/2024
Sørgeligt emne
Sørgeligt emne men brug for svar
De sidste 4 gange jeg har haft forsøgt på selvmord før hen med at hænge mig selv og næsten når i mål høre jeg enden en venindes stemme kort tid før jeg gennem før det veninden er død
Ellers høre jeg nogen gå rundt inde i min lejelighed eller åbner skabslågnerne hvilket er mærkeligt da jeg bor alene ender altid med at gå i panik og ik kan fuldfør det
Hvad skyldes begrundelsen ril de ting altid sker når jeg prøvet har jeg undret mig en del over

Svar
Kære dig
Først og fremmest så er jeg ked af at høre at du har forsøgt selvmord flere gange. Jeg kan desværre ikke svare præcist på det du spørger om i forhold til dine oplevelser, da det er meget individuelt hvad man oplever.
Hos Bryd Tavsheden taler vi med unge mellem 13-24 år om vold. Derfor synes jeg du vil være bedst hjulpet ved at kontakte Livslinien, som er specialiseret i at tale om emner der relaterer sig til selvmord. De kan kontaktes telefonisk på 70 201 201 alle årets dage fra kl. 11-05. De har også en chatrådgivning, som du kan finde på https://www.livslinien.dk/ , hvor du også kan læse mere om Livsliniens tilbud.
Jeg håber du vil række ud til dem og få noget hjælp med det der fylder hos dig.
De Bedste Hilsner
Sofie, Bryd Tavsheden