29/11/2024
Jeg har lige slået op med min kæreste.
Hej med jer
Jeg lige slå med min kæreste men vi har ikke vært sammen så længe men jeg kan stadivæk Lide ham hvad gør jeg
Hilsen Sofie

Svar
Kære Kvinde på 24
Jeg læser dig brev sådan at du lige har slået op med din kæreste, som du ikke har været sammen med så længe med at du stadigvæk godt kan lide ham?
Jeg ved ikke om det er rigtig forstået, og hvis det ikke er, må du endelig skrive til os igen – evt. over chatten, så vi bedre kan finde ud af, hvad du har brug for hjælp til.
Lige nu vil mit bedste råd til dig være, at kontakte din kæreste for at finde ud af om han også stadig har følelser for dig og om det kunne være en ide at mødes igen?
Held og lykke med kærligheden.
Mvh.
Bryd Tavsheden.