05/12/2024
Min far er psykisk voldelig
Min far er psykisk voldig (nogle gange fysisk)hva gør jeg har forsøgt at tale med ham men det endte ud i han grinte mig ind i hovedet mens jeg græd bare lige han har aldrig slået mig men hun har gjort fysiske ting der svare til et slag

Svar
kære dig
Det lyder ikke rart, men hvor er det sejt, at du skriver her ind. Det er det første skridt. Har du mon nogle gode mennesker omkring dig, som du kan snakke med det om, som du stoler på?
Vold, både fysisk og psykisk, er ikke okay. det er meget vigtigt at snakke om, og fortælle det til nogen, så der kan ske noget, og du kan få noget hjælp. Igen, hvor er det sejt at du skriver her ind, det vidner om mod og styrke hos dig.
Du altid velkommen til at skrive ind på vores chat imellem 17-20, eller ringe ind på 4445 2090
Josephine / Bryd Tavsheden