06/12/2024
Jeg vil bare gerne være venner med en pige som er sjov og sød
Aser der er nogen der mopper mig og jeg har ikke nogen venner jeg er bare en lille pige jeg har ikke noget med nogen af mine venner at gøre så jeg vil bare gerne være venner med en pige som er sjov og sød

Svar
Hej med dig.
Tak for dit brev. det lyder som en meget ubehagelig situation! Her hos Bryd Tavsheden rådgiver vi i vold, så derfor vil jeg gerne anbefale dig at skrive eller ringe til børnetelefonen på 116 111, for at få et bedre svar ift dit problem:)
Men mobning, er aldrig okay! Det er vigtigt at sige det til en voksen, hvis man bliver mobbet. Har du en lære i skolen som du stoler på? eller kan du måske snakke med dine forældre om? selvom det kan være svært at sætte ord på, og snakke om, er det altid godt og vigtigt at snakke om.
Jeg kan sagtens sætte mig ind i at man bare gerne vil have en sød og sjov ven, som man bare kan have det sjovt med. jeg er sikker på du nok skal finde en veninde, som både er sød og sjov.
kærlige julehilsner fra Josephine Aurora