14/04/2025
Han har været mig utro to gange….
Hejsa. Jeg er 21 år gammel og jeg har en kæreste der er 24 år. Vi har været sammen i snart 3 år. Og vi bor ikke sammen endnu, fordi jeg er bange for hvilke konsekevenser det kan have. Han har været mig utro to gange…. Fordi at jeg ikke lige altid har været sød overfor ham. Hvilket har resulteret i det…. Ved ikke om jeg skal forblive sammen med ham, da det endeligt er over et år siden det skete. Men føler bare ikke jeg kan gå fra ham….

Svar
Kære dig
Mange tak for dit brev. Hvor er det bare sejt af dig at åbne op om, hvordan du har det.
Jeg kan godt forstå, at det er svært. Generelt er det altid en stor beslutning at skulle flytte sammen med sin kæreste, og specielt hvis du er usikker på, hvordan det bliver.
Du skriver, at han har været dig utro, fordi DU ikke har været sød. Jeg bliver nysgerrig på, hvad der mon får dig til at pege pilen ind mod dig selv? Det kan nemlig aldrig være din skyld, at han vælger at være dig utro. Det er et valg, som han bevidst tager, og det er ikke din skyld.
Derudover skriver du, at du ikke føler, at du kan gå fra ham. Her bliver jeg også nysgerrig på, hvad der gør, at du føler, at du ikke kan gå fra ham?
Jeg vil meget gerne skrive videre med dig i vores chat, som har åbnet fra tirsdag-torsdag fra 17-20, hvis du har mod på det.
Ellers ønsker jeg dig alt muligt held og lykke med det, og husk at du altid skal lytte til dig selv og din mavefornemmelse. Du er ikke forkert på den, men god som du er.
De bedste hilsner
Bryd Tavsheden