22/12/2020
Min kæreste tror jeg udgiver mig for at være en anden
Min kæreste tror jeg udgiver mig for og være en anden selvom jeg har forklaret ham det og nu har han sendt nogen efter mig

Svar
Kære pige 17 år
Tak for dit brev.
Det kan ikke være rart at blive beskyldt for at udgive sig for at være en anden. Det lyder som om din kæreste slet ikke har tillid til dig.
Du skriver ikke så meget om, hvordan jeres forhold er i øvrigt., eller hvad der ligger bag hans beskyldninger. Men det tyder ikke på at I har et sundt kæresteforhold.
Hvis du ikke allerede gør det, så vil jeg opfordre dig til at tale med en voksen du har tillid til. Dine forældre, en lærer, en nabo eller lignende. Det er vigtigt, at du ikke går alene med så svære problemer.
Du er også altid velkommen til at kontakte vores anonyme rådgivning. Vi har åben hverdage fra 17-20. Du kan se mere her på vores hjemmeside.
Håber du får den hjælp du har brug for.
Lotte